Lovade bilder!!

Nu är det slutkryssat för denna gång. I morse kom vi iland i Tampa, Florida. Avstigningen gick rätt snabbt och smidigt bortsett från den vanliga kön genom immigration som alltid tar sin lilla (stora) tid........Men det verkliga problemet kom när vi skulle hämta ut våran bokade och betalda hyrbil......dom två som skötte utlämningen var fullständigt inkompetenta....vet inte vad dom pysslade med och helt plötsligt kunde dom springa iväg och vara borta en halv evighet. Det var ganska många i kön och till slut blev det upplopp stämning när den ena killen varit borta i typ 20 min och den andra säger att bilarna är slut.........men tack och lov hade dom iallafall våran bil på plats som vi fick efter en och en halv timme med bara tre före i kön.........
 
Vi kom iväg till slut i vår röda camaro cab och åkte mot Hollywood. Lyckades komma rätt på en gång utan att bli osams en enda gång......haha....:) Bilresan ner dit gick jättesmidigt och tog ca fem timmar med en lunch paus och en kort pink paus. Och jag kan ju tillägga att Benke har det rätt lugnt och skönt nu för jag har blivit sjuk och tappat rösten.....blir svaga kraxningar bara.....hmm......ska leta upp en drogstore i morgon och köpa något effektivt preparat. 
 
Men mer om Hollywood senare för nu kommer bilder från bl.a. Aruba som jag lovat, plus lite andra bonusbilder som jag kan lägga upp nu när vi har ordentlig uppkoppling :)
 
 
Barhäng....
 
Hela vårt galna bord.......Mike and Tina och Chris and Vicki
 
Oranjestad, Aruba från vår balkong....
 
Palmbeach, Aruba 
 
Mera Palmbeach.....
 
God lunch på stranden.....
 
Tokroliga Chris och Vicki.... En av många galna middagar..... :)
 
Våra vänner från Sundsvall.....Camilla och Morgan......
 
Bildbevis på att Benke äter sushi som han säger att han inte gillar....... Vi käkade lunch två gånger på den sushi restaurang som finns på båten......IZUMI.......såååååå gott
 
Jag och Tina.....
 
Sista kvällen firade vi Tina som fyllde år :)
 
Bye bye båten för denna gång......ses snart igen..... :)
 
Det var lite pyssligt att få in alla väskor.....det var ju inte något stort bagage utrymme direkt.......:)

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Skönt att vara på landbacken igen. Men vad ska ni göra av resterande tid innan hemfärd, Blir det bara sol och bad?

2014-11-09 @ 06:10:56
Postat av: Inga

Kul att ni träffat både roliga å lite galna människor på båten. Är inte helt säker på att min bror verkligen tycker om sushi. Hare toppen!

2014-11-09 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0