Snart hemma

Så blev det några rader till innan vi kom hem..........nu har vi lyckats ta oss till New York och sitter i loungen där och softar.....käkar ost, kex och dricker gott vin......så sämre kan man ju ha...... :) 
 
Det blev tidig väckning i imorse då Willie kom tidigt och hämtade oss. Tyvärr hade han inte sin limo (the Black Pearl) som han hade förra året utan en liten "vanlig" bil så vi hade lite problem att få in alla våra fyra stora resväskor....... men med lite fixande och trixande gick det till slut. Man har ju aldrig tråkigt när man åker med Willie.....han pratar och håller låda    från början till slut...... Kul kille... :)
 
Flyget över från Miami till New York gick rätt bra förutom att det blev lite busig landning.....Benke blev lite grön.......
 
Det var lite kul när vi skulle gå genom säkerhetskontrollen i Miami ........jag hade tagit med mej en pytteliten vinflaska.....175 ml......men det var tydligen för mycket så den blev stoppad......när jag talade om att det är min flygmedicin så blev dom lite fulla i skratt och skickade mej runt hörnan för att dricka upp den för dom kunde inte släppa igenom den......dom annars så strikta och allvarliga säkerhetskontrollanter blev helt plötsligt glada och busiga......roligt..... :)
 
Nu ska jag sätta mej med en bra bok och vänta in att vi får gå ombord. Ses hemma snart :) Kramar från oss!!
 
Softning på hög nivå.... :)
 
Bye bye från oss för denna gång.......ses snart igen....

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Välkommen hem

2014-11-21 @ 06:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0