Nu är vi på väg....

Sitter just nu i en skön fotölj i mysig lounge på den stora flygplatsen O' Hare i Chicago och väntar in nästa plan som ska ta oss till New Orleans.  Har det rätt bra....:) men för ett drygt dygn sedan så trodde jag knappt att jag skulle ta mej hit....... Influensan kom som en käftsmäll i söndags och knockade mej totalt. Ett under att jag lyckades få iväg Hennezzy till Ingrid i Köping i söndags men det var bara Benkes förtjänst.......han körde och jag satt och sov bredvid :)
Sen kom måndag och den stora packdagen och jag ligger fullständigt däckad......som tur är har vi åkt så många gånger att det går lite på rutin och så hade jag varit smart att förberett ganska mycket.........det blev lite packning.....lite sova...lite packning....etc.....hela dagen. Ska bli spännande att se när vi kommer fram och jag kvicknar till vad jag igentligen fick ner i dom där väskorna.........
 
Taxin kom iallafall halv 7 i morse och tog oss till Arlanda. Incheckning gick smidigt och jag kände mej som en liten lalle som lufsade efter Benke.......när man har influensa verkar hjärnan bara funka till 5 procent eller nåt.....och det är ju bra när man är flygrädd.......det är lika effektivt som stesolid....haha. Så flygresan gick bra över till Chicago. Jag sov större delen av resan och faktiskt känner jag mej lite bättre......
 
När vi kom av planet så är det det vanliga......genom immigration....tull.....hämta ut väskorna.......checka in väskorna igen.....tåg till ny terminal..... genom säkerhetskontroll.....in i lounge. 
 
Nu ska vi strax gå till vår gate och upp med nästa plan......återkommer senare från New Orleans
 
Sovstund på planet :)

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Skönt att du kunde sova och skönt att veta att ni är framme nu. Krya på dig

2015-04-08 @ 06:12:33
Postat av: Inga

Vilken rolig sovmask! Hoppas du kryar på dig snabbt så ni kan njuta av eran lilla tripp. Kram till er båda.

2015-04-08 @ 20:24:53
Postat av: Irene

Skönt att höra att ni kommit fram, och att du Malin mår lite bättre. Bad timing att få influensa precis när ni ska åka. Hoppas Benke klarar sig! Ha det så bra.
Kramar

2015-04-08 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0