Halloween!!!

I går hade vi en fantastisk dag!!! Började dagen med en härlig frukost bestående av en omelett och massor av frukt sittandes ute med en härlig utsikt över Barbados fantastiskt turkosa vatten och klarblå himmel. Hade även en schysst utsikt över enorm yatch som låg bredvid oss. Det var Emiren av Quatar som var ute och luftade sin lilla leksak fick vi reda på av Fredrik ( vår Stuff captain = typ andre kapten 😊) Fredrik är en trevlig prick från Malmö. Han har frågat om vi vill äta middag med honom någon kväll nästa vecka och det tackar vi ju inte nej till 😀

Efter frukost tog vi en taxi till Boatyard beach och hade några härliga timmar i det turkosa vattnet och den vita mjuka sanden. Men det slutade lite abrupt då det helt plötsligt slog om och blev en "regnstorm". Vi packade ihop oss lite snabbt och tog en taxi tillbaka till båten. Men väl där kom solen igen och det blev en stund vid poolen oxå innan det var dax att gå ner till hytten för att förbereda sig för kvällens stora Halloweenparty. Det är verkligen sååå häftigt att så många tar detta på så stort allvar och folk klär ut sig till allt möjligt. Benke och jag var Cruella de ville och Pongo 😀😀😀😀😀 Det gick tydligen hem hos folk och vi gjorde succé. Synd att jag inte kan visa er några bilder nu men det kommer sen......
I själva tävlingen var det nästan hundra par som ställde upp och av alla dessa kom vi på delad första plats 🏆🏆🏆🏆 superkul men det är lite läskigt när man står där på scenen och ska posera och folk ska bedöma hur bra man är med hela teatersalongen fullsatt med folk. Typ hela båten är där.......

Vi hade en kanonkväll kan man ju säga men tyvärr åkte min kamera i golvet i början av kvällen och kraschade fullständigt så det blev inte så många bilder tagna. Som tur är har vi många vänner som tagit typ en miljon bilder som vi kommer få när vi kommit iland igen.

Jag fick ju lite panik.....ska jag klara mej resten av resan utan kamera......inga bloggbilder.....hemska tanke så idag har vi haft en dag till havs och efter morgonens soltimmar på pooldäck blev vädret uselt så jag ilar ner till fotoshopen ombord och ägnar ett par timmar med den trevliga tjej som jobbar där. Nu är jag lycklig ägare till en Canon 😀 Semestern är räddad!!!!

Nästa stopp blir Aruba som vi kommer till imorgon. Ha det bäst så hörs vi sen 😊