Hemresa

Hej hopp!! Har nu kommit till New York....eller rättare sagt New Jersey eftersom flygplatsen ligger där..... i Newark. Sitter och har det rätt bra i business loungen där vi tuggar snacks och dricker gott vin eftersom vi blivit uppgraderade igen. Lyxigt!!!! Flyget från Miami gick rätt bra.....hade ganska mycket turbulens så det blev lite hopp o studs men det var ändå ok. Jag hade ju tagit min flyg meducin innan..... Haha....
 
I morse klockan 8.00 stog Willie utanför och körde oss till Miamis flygplats. Det är egentligen inte så långt men med morgontrafiken som är här i rusningen tog det en timme att komma dit. Willie är en super trevlig snubbe men han är helt hopplös på att prata......han pratar så öronen trillar av........Innan han släppte av oss fick han oss att lova att komma och äta middag med honom och hans stora familj nästa gång vi kommer......hmmmm.....trevligt men jag skulle nog inte överleva en hel kväll tillsammans med honom.......😀😝
 
Ser fram emot att komma hem. Saknar alla barn, hästar och lilla Boris.....❤️
Nu ska jag nog hämta lite mer snacks.......sen är det snart dax att börja gå ombord.. Vi ses snart!! Puss😀
 
Sitter och "paddar" i loungen på Newarks flygplats
 
Igår träffade vi vår hotellstäderska Sherry som vi haft ett par år på vårt förra hotell. Kul att ses igen 😀

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kul att ni snart är hemma igen

2015-11-20 @ 06:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0