Packad o klar

Klockan är 00.00 och midnattstimmen är slagen. Nu råder äntligen lugnet över vårt hem igen efter en jäkligt hektisk och intensiv vecka och framförallt dag!!!!!
 
Jag har ju i vanlig ordning blivit sjuk. Det står numera skrivet i lagen.....men man är ju född envis och tjurskallig och med hjälp av mina magiska blå USA piller så har jag tuffat på även fast det gått lite långsamt 😊 
 
I tisdags körde vi upp min ögonsten Hennezzy till bästa Ingrid Jerlin i Köping där han kommer ha det toppen. Han såg helt lycklig ut när han såg sin härligt tjocka halmbädd i sin nya box 😊 Känns tryggt att lämna honom i Ingrid och Saras proffsiga händer. 
 
Benke har har ju som vanligt jobbat in i det sista och även producerat en hel del fakturor som jag suttit med större delen av kvällen för att få iväg. Men i stället har han som den duktiga man han är strykt sina skjortor. Det är bra arbetsfördelning......😊 
 
Vi har även idag haft besök av våra barnbarn som gärna ville hjälpa till att packa och det visar dig att lilla Embla som är drygt ett och ett halvt år är en riktig sko kleptoman...... Haha....hon brås nog på mormor och älskar verkligen skor. Blev inte så mycket packande så vi körde iväg dom framåt kvällen. 
 
Nu har har vi äntligen fått ordning på vår packning..... tror vi fått med det mesta. Boris kom upp för en stund sen och undrade va tusan det var frågan om med alla väskor...... Men efter lite bus och mat gick hon sen och la sig igen :)
 
Nu ska jag nog försöka att göra kväll.....gå och lägga mej och försöka sova några timmar. Kvart över sex i morgon kommer taxin och hämtar oss och kör oss till Arlanda. 
Vi hörs nästa gång från andra sidan världen.....så häng med oss 😀
 
Hennezzy första morgonen på sitt "kollo". Klar att ridas :)
 
Boris som ligger och spanar på vad vi gör 😊

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ha nu en skön resa och inga mer förkylningar. Kram på er

2015-10-23 @ 06:06:14
Postat av: Kim

Äntligen är bloggen tillbaka! Spännande att få åka med på semester ännu en gång! :) Ha det bäst på semestern!

2015-10-23 @ 14:06:39
Postat av: Irene

Ha det så jättebra, och hoppas att du Malin piggar på dig snart. 🍁

2015-10-24 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0