Är det nån som är ressugen????

Eftersom denna blogg nu blir aktiverad igen så är det alltså dax för en resa. Den 24 Mars är det tid för avgång och då flyger vi till Fort Lauderdale, Florida där vi kommer stanna i några dagar innan det är dax att hoppa på vår lilla båt för en härlig kryssning i Karibien. Efter elva fantastiska dagar kommer vi tillbaka till Fort Lauderdale och då blir det full fart till flygplatsen för att hoppa på ett litet plan som tar oss till New York.  I "The Big Apple" kommer vi spendera härliga 10 dagar på SHOPPING!!!!! 😀😀😀😀 (Hmmm.......om jag får bestämma.....)
 
Hoppas ni vill hänga med......
 
Boston oktober 2015

Kommentarer
Postat av: Åke

Jag hänger med! Ni kan skicka biljetterna på posten. Hundarna vill åka första klass, Anne å jag nöjer oss med stå plats i gången...........

2016-03-08 @ 19:52:15
Postat av: Gunnel

Jag hänger också med såklart

2016-03-18 @ 06:41:39
Postat av: Inga

Ja hänger också på!

2016-03-19 @ 22:35:15
Postat av: Irene

Självklart! Hoppas på många roliga reseskildringar och härliga solbilder! 😎. Benke, du har väl packat ner solkrämen och kepsen?😜😎

2016-03-23 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0