I morgon drar vi.....

hej hopp alla ressugna.....i morgon drar vi..... Klockan är midnatt och det börjar bli lugnt och skönt här hemma. Väskorna står packade i hallen och vi har rätt bra koll på allt......tror vi....
 
Det har ju varit rätt hektiskt sista dagarna......eller rättare sagt veckorna för Benke.....han har ju som vanligt kört hårt sista tiden. (Tack Mackan att du finns där för honom 😊 )
 
Det är ju lite pyssel att få ihop allt när man ska vara borta så länge och bästa Hennezzy körde vi till Sara i Munktorp i Köping i går. Det var lite dramatik innan vi kunde få iväg honom men till slut kom han iväg iallafall. Hos Sara får han det toppen och han hade inte ens tid att säga hej då när jag skulle åka därifrån. Han hade fullt upp med att äta upp den härliga halmbädd han har i sin box 😀 Det känns tryggt att lämna honom där. 
 
Idag har jag fixat mina naglar, käkat god lunch med min mamma och så har vi organiserat lite av alla våra bilar.....kört Benkes Dodge till förrådet för att den ska få stå lite varmt och skyddat medans vi är borta.....sen hämtat hästbussen från däckverkstaden där vi lämnade den i morse för däckbyte.....körde även den till förrådet......sen hem och hämta arbetsbussen och körde den till plåtverkstaden så dom kan fixa skadan efter en påkörning........sen hem och påbörja lite packning. 
 
Sandra kom förbi på kvällen och hejade på oss i vår packhysteri och var lite smakråd här där.....men i stora hela känner vi oss rätt coola i vår packning förutom att Benke var lite missnöjd med att jag inte hade tid att stryka hans skjortor så det fick han göra själv 😀😀😀😀👍👍👍. 
 
Något som är otrolig är att jag för första gången på ganska många resor inte är sjuk när vi åker.....hmmmm....kanske inte ska säga för mycket.....vi har inte kommit iväg än...😜
 
Nä nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen gå och lägga mej.......det blir en låååååång dag i morgon men vi får iallafall sova lite i morgonbitti för taxin kommer inte förrän kl 9.00.  Ha det bäst så hörs vi nästa gång från andra sodan världen
 
 
Benke är en hejare på att stryka :)
 
 
Hennezzy som mumsar i sig sin härliga halmbädd :)

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ha en skön och bekväm flygresa för det kommer att bli en lååång dag.
Kram från mamma
skicka gärna ett sms när ni kommit fram

2016-03-24 @ 06:37:44
Postat av: Gunnel

Hör av er för ni borde vara framme nu. Orolig

2016-03-25 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0