Nu är det slut i Ft Lauderdale

 Måndag morgon och nu är det tid att packa ner alla prylar i väskorna igen.....nu är dom härliga dagarna i Fort Lauderdale över för denna gång. Det känns lite bakvänt att börja med sol och bad innan kryssningen.....vi brukar ju hetsa runt i någon stad och frysa.. Men fördelen är ju att man slipper gå på alldeles blekfet för lite färg har vi ju fått på oss 😜 
 
Om en timme kommer taxin och hämtar oss och kör oss till Port Everglades.......hamnen för kryssningsbåtararna och där checkar vi in på Serenade of the Seas. Vi ser fram emot elva underbara dagar nere i Karibien. Tyvärr är ju uppkopplingen katastrof på båten och har vi otur kommer jag tyvärr inte kunna lägga upp några bilder men jag kommer att rapportera lite vad vi pysslar med iallafall och så kommer bilderna i efterhand när vi kommit till New York där vi förhoppningsvis har bra uppkoppling. 
 
Nu måste jag sätta fart och packa ihop det sista. Ha det bäst så hörs vi!!! Kramar från oss
 
 
Gitarristen Alex Fox när han spelar bak o fram 😳😀
 
Min fantastiska räkpasta som var min påskaftons middag
 
Ser ni lilla ödlan......
 
Fina "hibben"
 
Lite restaurang häng....
 
Snacks...
 
Vårt rum.....
 
Fika på beachen
 
 Min bästa man ❤️
 
Poolhäng....

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ha en fin resa på böljan den blå. Tänk vad skönt att slippa laga mat och diska , bara roa er
Kram från mamma

2016-03-29 @ 06:41:20
Postat av: Inga

Den lilla ödlan såg inte så liten ut på bild,hua!!Gillar fina"hibben" bättre. Tänker att nu när vi sett bästa mannen vill vi i jämställdhetens namn se bästa frun också. Hare toppen ute på havet! Kram till er båda.

2016-03-30 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0