Halloween

Sitter och njuter på balkongen med kaffe och lite frukt och ser solen som börjar gå ner i det glittrande havet ☺️. I dag har vi haft ännu en fantastisk dag till havs och nu har vi ju kommit ner till den riktiga Karibien värmen ☀️😎 så nu är det riktigt varmt och skönt.
 
I morgon har vi vårt första stopp efter tre härliga dagar till havs. Vi kommer iland i Carlotte Amalie på St: Thomas. Vi har inte riktigt bestämt vad vi vill göra där men eftersom vi varit där rätt många gånger förut skulle det vara kul att se något nytt. Kanske ta en taxibåt över till grann ön St: John som tydligen ska vara värd ett besök ...... hmmm... vi får se vad vi får för väder imorgon för vi har ju haft en del regn när vi varit där förut.
 
I måndags var det Halloween och det är ju verkligen en höjdpunkt. Vi hade superkul i vår utstyrsel och som vanligt  gjorde det succé att jag hade mitt lilla husdjur i koppel.....haha...folk älskar när jag drar runt på min lilla puppy 😜 Vi vann priset för bästa par och fick fina priser ☺️👍😍
 
Varken vårt bordsällskap eller våra kypare är någon större hit så i går kväll åt vi middag tillsammans med Mike och Sherie på en av specialrestaurangerna som finns här ..... Chops Grille som har helt fantastisk mat....och ikväll ska vi fyra äta på Giovannis som är en Italiensk restaurang ......även den fantastisk. Det kommer nog bli så att vi håller oss borta från den stora matsalen den här kryssen.......
 
Nä nu ska vi nog skutta upp på gymmet en sväng så man kan äta all god mat med gott samvete sen 😜
 
Ha det bäst så hörs vi......puss o kram 💕
 
 
Vår Halloween dekorerade hytt dörr.....
 
Min lilla Puppy tar sig en liten drink i baren före maten......
 
Cruella och lilla Pongo
 
Lite smågalen.....
 
Puss
 
Fina priser för bästa utklädda par.....
 
Ingen Pongo i går kväll.....
 
Middag på Chops Grille med Mike och Sherie
 
Härlig dag vid poolen idag
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Grattis, ni är dom självklara vinnarna!!
Kram från Forsström&Larsson

2016-11-03 @ 13:09:14
Postat av: Sandra

Grattis, såg att lillhunden också fanns med :) det är bara att tänka ut vad ni ska klä ut er till nästa gång? 😄 Jag har några förslag 😘❤️❤️

2016-11-04 @ 09:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0