Dax igen....

hej hopp!! Är det någon som är ressugen?? Jag kan ju iallafall tala om att jag är.....😝 Som ni förstår är det ju dax igen. Tänk att det redan gått ett halvår sen sist.....tiden har gått fort och vi har ju haft en fantastisk sommar och framförallt en fantastisk höst med härligt väder.
För min del har det varit lite turbulent i min hästvärld så nu känns det som det är dax för lite semester.  Jag har ju världens bästa Sara som tar hand om hästarna på bästa sätt så det känns 100 % tryggt att lämna dom för en stund 😀 Så till Sara i Munktorp kör vi hästarna på tisdag.
 
Torsdag den 27 oktober bär det av till Boston, USA. Där stannar vi i tre dagar innan det är dax att gå ombord på Serenade of the Seas. Sen kommer vi att i tolv dagar tuffa runt bland Karibiens fantastiska öar innan vi går iland i Fort Lauderdale i Florida där vi kommer stanna i 12 dagar. vill ni hänga med på vår resa och veta vad vi pysslar med.......spana in bloggen.......✈️🍾🌴🍹☀️😎🛳 
 
Så här skönt kommer vi ha det snart.......
 
Slippa träna de små älskade hästarna för en liten stund...... 😜❤️❤️
 
Vaaaaa.....ska ni åka igen......😳😳😳😳
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Tro det eller, man får ej nog av solens strålar. Bra att fylla på förrådet. Skicka sedan hem lite sol och värme till oss trånande

2016-10-22 @ 10:45:50
Postat av: Åke

Ni får ha en skön resa, ska följa er på bloggen och komma med elaka kommentarer :-) .

Ha det jäkligt gött

2016-10-24 @ 09:19:00
Postat av: Irene

Självklart kommer bloggen följas ordentligt! Hoppas på många roliga inslag och härliga bilder😀 . Hoppas ni får en jättehärlig resa.
Kram

2016-10-26 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0