Fort Lauderdale

Hej hopp!! Hoppas ni har det bra därhemma i vårsolen. Vi har det fantastiskt skönt förutom att jag är tokförkyld...😝😡🤧 Jag kände att det började krypa på mej redan i torsdags och varit lite snorig men trodde att det berodde på flygningen......idag slog den till med full kraft och varit däckad stor del av dan. Men skam den som ger sig.....har införskaffat högar med både spray och piller som ska ta bort den otäcka basilusk som vågat sig bita sig fast......👿
 
Igår hade vi en härlig relaxad dag vid poolen på hotellet. Det blåser halv storm vid beachen men i vår lilla oas är det lugnt och skönt och ca 26 grader men rätt kallt i poolen 😜
 
På kvällen gick vi till ett av alla våra många favoritställen....Café Del Mar....där vår favorit gitarrist brukar spela. Jag hade ju så klart tagit reda på att han skulle spela på kvällen så det var ju ett enkelt val när vi skulle välja restaurang för kvällens middag.
Vi blev dock lite besvikna.....han hade klippt av sitt långa hår.....och hade kostym......såg inte ut som han brukar...😳😜 Han var dock lika fantastiskt bra 😃😃😃
 
Idag har det ju oxå gått i relaxens tecken.....både vid poolen och i sängen för mej 🤧🤧🤒🤒 Men framåt eftermiddagen lyckades vi ta oss iväg ner till "stan" och flanerade lite. Men nu har vi kommit hem igen efter att ha ätit en riktig amerikansk middag......hamburgare.....faktiskt supergott trots förkylning 😃
Nu är orken helt slut och så fort jag skickat iväg detta så ska jag gå och totaldäcka i min sköna säng.....och hoppas på en betydligt bättre dag i morgon när vi ska gå ombord på Serenade of the Seas. 
 
Natti Natti 😴😴😴😴
 
P.S. När jag skriver ner till stan är det där "allt" händer....butiker....restauranger.....det tar oss ca 10 min att gå dit 😀
 
Alex Fox lite annorlunda mot hur han sett ut förut med sitt långa hår......
 
En cool bil som Benke blev impad av.....stor utanför vår restaurang idag
 
Mera bil 😊
 
Benke njuter av sin burgare......
 
Ridande polisen kom förbi när vi satt och käkade
 
"Vårt" hamburgarhak och mera bil....
 
Beachbild
 
Selfie.....
 
H
Vår väg hem från "stan" när vi går beachvägen
 
Min position just nu......😜

Kommentarer
Postat av: Broder

Tråkigt med förkylning, men det går snart över med amerikanska piller. Ha det bäst

2017-03-28 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0