Lata beachdagar

Hej hopp! Det är tisdag idag och klockan är strax över fem. Jag sitter återigen på balkongen och njuter av den fantastiska utsikten över det glittrande vattnet där solen är på väg ner.
Vi har haft några härligt lata dagar på beachen och vid poolen. Det har varit väldigt varmt....runt trettio grader och då är det ju skönt att kunna hoppa i vattnet och plaska lite då och då 😜 Vi tänkte att man får passa på när vädret är på topp....fr.o.m i morgon ska det bli lite ostadigt tror jag med lite regn och åskskurar och då blir det ju perfekt att åka iväg på lite andra äventyr. 

Så jag har väl inte så mycket att berätta egentligen.....🤔
Jag kan ju berätta att "vår" lilla kisse Blacky är kvar och ser väldigt välmående ut och det glädjer mej. Han har dock fått sällskap av två till som ser lite små och ynkliga ut. De är otroligt skygga. Men Blacky kände igen oss och kom direkt första kvällen när vi kom ner till hans "tillhåll".  Då kom det även en Rakoon.....Blacky verkade inte bry sig om den men jag tyckte det kändes lite läskigt.....
 
Förhoppningsvis har vi lite mer spännande saker att berätta nästa gång......Ha det bäst.....Puss o kram från oss

Vårt "basläger"
 
Det är ju ingen trängsel direkt.....😁

Vår hyrbil....lilla Forden....
 
Bra med kylväskor när man ska få hem all mat från Publix 👍 Igår när vi var och shoppade så hade de provsmakning av vin på Publix.....kändes skumt att prova viner när man handlar mat 😜🙄🍷

Kan ni gissa vem som ska äta vad 🤔😂
 
En som blev lycklig när han fick äta sin korv 😂😂😂
 
En kelig Blacky.....
 
Vår "bakgård"
Här e en som ska få tvätta 😁
Jag sitter och spanar efter alligatorer  🧐🐊.....
 
Det är väl den enda alligator som jag får se.....på en skylt....

Vet inte riktigt vad han spanar på.....🤔
Känner ni igen denna gubbe.....Finn ett fel.....😂😂
 
Den här otäcka krabaten vill man helt inte trampa på....någon form av krabbdjur ??? 
Så här ser "magen" ut......men den är ju redan uppäten av något.....
 
Stora kaktusar...
 
Ajjjj....de är jäkligt vassa i taggarna....
 
Min blogg hörna......
Fem minuter sedan....
 
Nu.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt ni har, här det mörkt och duggregn, Skicka hit lite sommarvärme, tack

2019-11-13 @ 06:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0